Opleiden in de horeca is belangrijk

 

Om te zorgen dat jij een goede Baas in de horeca wordt én blijft verzorgen we allerlei trainingen voor onze bazen. Dat doen we zowel online als offline, in de praktijk op de vloer, samen met één van onze leveranciers, maar ook met trainers van onze trainingspartner Cenergy. Zij verzorgen op maat gemaakte trainingen voor onze leidinggevende (situationeel leidinggeven), verzorgen de mystery visits, de gastvrijheidstrainingen en nog veel meer!

 

De gastvrijheidstraining hebben we voor nu samengesteld voor al het bedienend personeel. We hebben met elkaar bepaalde afspraken gemaakt over hoe we willen dat jij de gasten behandelt en benadert. Uiteraard gastvrij, maar hoe werkt dat dan?
We hebben dat vastgelegd in 5 fasen die we je online leren, in de praktijk en nu ook in de klassikale training. Blijven leren en ontwikkelen is altijd goed, maar ook een dag samen met je eigen collega’s of die van andere vestigingen doorbrengen is vaak ook erg gezellig (en ongemerkt leerzaam)!


Sanne heeft de gastvrijheidstraining gehad met collega’s van Moeke Delft en Moeke Ginneken, ze vertelt je hier graag wat over..

 

Baas vertelt ..

 

“Afgelopen dinsdag hebben wij met een aantal collega’s een gastvrijheidstraining gehad bij Moeke Ginneken in Breda.

 

Deze cursus is voorbij gevolgen, wat doet Denice (de trainer :-) ) het onwijs leuk. We hebben het gehad over de 5 fases van Moeke en wat de do’s en don’ts zijn tegenover de gasten en tijdens het werk. Deze moesten wij later presenteren, nadat we het in groepjes hadden besproken, gefilmd en gefotografeerd. Tijdens deze presentatie werden wij beoordeeld op onze houding en ons spreken.

 

Voor de cursus moesten wij een foto insturen hoe wij moeke zien, deze moesten wij later toelichten. We hebben mystery visit resultaten bekeken en opgeschreven hoe wij deze zouden kunnen verbeteren. En natuurlijk hebben we het over veel meer gehad…

 

Kort samen gevat was het onwijs nuttig om alles weer even op te frissen en enorm gezellig met z’n allen!”

gastvrijheid.jpgFoto: Verschillende collega's van Moeke Delft & Ginneken volgden samen de training.

 

Het verschil willen maken 

 

Met landelijk honderden collega’s geloven we echt dat leren en trainen essentieel is voor een goede service, maar ook voor het team en de collegialiteit binnen de zaken. We blijven als bedrijf dan ook continu bezig met het opzetten van trainingen op het gebied van product, gedrag en vaardigheden. Zo maken wij het verschil voor onze medewerkers, zodat zij het verschil kunnen maken bij onze gasten met een buitegewoon gastvrije beleving. 

 

Ben jij benieuwd naar de 5 fasen, wil je in de horeca komen werken, of ben je opzoek naar een job waar je écht door kunt groeien, getraind wordt en jezelf kunt ontwikkelen? Klik dan lekker verder op Baas in de Horeca of bekijker hier welke vacatures we hebben voor je!

 

 

Zien we jou op de volgende training?

 

6.jpeg

Foto: Samen trainen en vooral doen, collega's van Moeke Enschede tijdens de training. 


Deel deze pagina:


Gerelateerde blogs